NIMA Zorgmarketing Congres

De externe ontwikkelingen in de zorgsector volgen elkaar razendsnel op. Daarnaast zijn er ook opkomende maatschappelijke trends die hun effect gaan krijgen in de zorg. Wat is daarin waarheid en onwaarheid? Het belang om niet stil te zitten op één plek en continu mee te bewegen én gezonde eigen keuzes te maken voor je marktpositie, positionering, gewenste relatie met stakeholders, is essentieel om te overleven als zorgorganisatie.

Als communicatie- en/of marketingprofessional biedt deze tijd ook kansen om je eigen organisatie ‘de juiste wind in de rug’ te geven. Juist nú wordt er van professionals verwacht dat ze de organisatie voortvarend helpen zich snel aan te passen aan de veranderende omstandigheden en om de koers van de organisatie kracht bij te zetten. Maar hoe kijken alle spelers dan naar de ontwikkelingen, welke perspectieven hanteren zij en hoe speel je als communicatie- en/of marketingprofessional daar handig op in?

Opdrachtgever:
BBP Media, NIMA

Functie:
Project Manager Events

Type evenement:
Congres